Vzpomenete si na den, kdy jste nepoužili žádnou ze sociálních sítí a byli tzv. offline? Jen málokdo si umí dnešní svět představit bez používání těchto komunikačních kanálů. A že jich není málo! Facebook, Instagram, Twitter, TikTok, Linkedln, YouTube a mnoho dalších. Na nejvyšší příčce v rámci oblíbenosti stojí jednoznačně Facebook.

Jak získat sledující na Instagramu?

Instagram je zase nejlepší sociální síť na sdílení vašich fotografií. Ti, kteří již mají instagramový účet založený, ví, že úspěšnost profilu závisí na počtu lidí, kteří vás sledují. Ale jak získat sledující na Instagramu?

1. Veřejný profil je základ

Nastavte si svůj účet jako veřejný. Tímto nastavením přilákáte mnohem více fanoušků. Lidé po kliknutí na váš profil uvidí ihned vaše sdílené fotografie a sami se podle obsahu rozhodnou, zda vás chtějí sledovat či nikoliv.

Soukromý profil si založte pouze tehdy, když chcete své příspěvky sdílet s nejbližšími lidmi. Pro získávání nových příznivců je toto soukromé nastavení poněkud nešťastné. Lidé vás nejdříve budou muset požádat o schválení sledování, což většinu odradí.

2. Kvalitní profilová fotografie, bio a sladěný obsah příspěvků

Vyberte takovou profilovou fotku, která upoutá maximální pozornost. Dbejte na to, aby vám bylo vidět dobře do obličeje. Většinou se bude jednat o portrétovou fotografii. Fotografie na instagramovém účtu je sice v malých rozměrech, ale je to první věc, kterou potenciální sledující uvidí.

Očarujte uživatele Instagramu již pouhou profilovou fotografií!
Očarujte uživatele Instagramu již pouhou profilovou fotografií!

Nezapomeňte si vyplnit i bio popisek, který by měl ve stručnosti vyjadřovat kdo jste, vaše záliby apod. Můžete sem přidat třeba odkaz na vaše webové stránky.

Své fotografie laďte do stejného tónu barev. K tomu můžete použít jednotlivé filtry, které vám Instagram nabízí. Takovýto obsah bude více lahodit oku návštěvníka vašeho profilu a pomůže vám získat nové sledující.

Pokud zakládáte profil pro svého domácího mazlíčka, bude lepší, když na profilovou fotku umístíte právě jej. Oslovíte tak mnohem více zvířecích účtů.

Profily domácích mazlíčků jsou stále více populárnější.
Založte i vy instagramový profil pro vašeho zvířecího kamaráda!

3. Sledující na Instagramu si můžete i koupit

Sledující si lze přímo koupit. Ale pozor, tyto účty budou „nahodilé“. Dopředu si pořádně promyslete, zda chcete sledující/followers z různých koutů světa a takové, které nijak nesympatizují s vaším obsahem na profilu. Může se také jednat o tzv. mrtvé účty, to znamená, že tito uživatelé Instagramu nejsou nijak aktivní. S kvantitou vám tento způsob získání sledujících jistě pomůže, ale s kvalitou moc nepočítejte.

4. Zapojte se

Jak získat sledující na Instagramu? Jednoduše dávejte lajky a komentáře k příspěvkům ostatních uživatelů. Tímto způsobem bude váš profil více vidět a přiláká ostatní na váš účet. Diskutujte u témat, která vás zajímají, a získávejte tak přízeň lidí se stejnými zájmy. Ukažte, že váš účet žije!

5. Pravidelně publikujte a přidávejte #hashtagy

Vaši sledující touží vědět o tom, co právě děláte. S přidáním jednoho příspěvku za měsíc si popularitu zrovna nevykouzlíte. Vytvořte si orientační plán příspěvků dopředu, které chcete sdílet a publikujte je s malým časovým odstupem do světa.

Nezapomeňte přidat k fotografiím hashtagy , které vám pomůžou se zobrazováním vašich příspěvků lidem, zajímajícím se o tato témata.

Pravidla pro psaní #hashtagů:

  • hashtag pouze bez mezer – pokud chcete v jednom hashtagu použít více slov, musíte je spojit dohromady
  • s hashtagy to nepřehánějte – použijte pouze ty nejrelevantnější
  • volte populární hashtagy – inspirujte se s výběrem hashtagů u úspěšných profilů!

Hashtagy jsou klíčová slova, která charakterizují obsah vašich příspěvků. Díky jejich používání zvýrazníte své příspěvky ve vyhledávání.

Získávání sledujících na Instagramu je běh na dlouhou trať, ale při dodržování těchto pravidel vám to půjde rychleji. Sami postupně začnete zjišťovat, jaké triky vám přinesly nejvíce sledujících.

Pokud vás zajímá, jak si s pomocí Instagramu vydělat, tak si nezapomeňte přečíst náš článek o influencer marketingu.