Jak na ...

ČEZ mobil recenze: Jaké má výhody a tarify?

Mobil od ČEZ je další službou, kde Skupina ČEZ vystupuje jako virtuální operátor a nabízí mobilní tarify. Snaží se tak využít své spokojené zákazníky a nabídnout jim širší paletu služeb. V současné době ví o této službě ČEZ menšina lidí, což se nyní s novou atraktivní nabídkou nejspíše změní. Tak si pojďme ČEZ mobil představit.

ČEZ nemá vlastní síť, ale je takzvaným virtuálním operátorem. Virtuální operátoři vždy využívají síť některého z českých operátorů a mají s ním smlouvu. V případě ČEZu je to síť O2.

Jací jsou virtuální operátoři v ČR:

  • ČEZ Mobil
  • Bleskmobil
  • Nordic Telecom
  • Tesco Mobile
  • GoMobil
  • Kaktus
  • Lama mobil
  • Mobil.cz
  • Sazka mobil
  • OpenCall

Výhody zákazníků:

  • Nové výhodné tarify
  • Důvěryhodná značka
  • Tarif si můžete přizpůsobit svým potřebám a měnit.
  • Může se účtovat po vteřinách.
  • Cenově výhodné tarify.
  • Dobíjení je automatické a můžete si přizpůsobit.
  • Nevyčerpaná data volání i SMS se vám převedou do dalšího měsíce.

Proč si vybrat ČEZ mobil?

Nové výhodné tarify výrazně zvyšují atraktivitu tohoto virtuálního operátora. Mobil od ČEZ, spouští nové neomezené tarify s navýšením objemu dat. Vše si můžete přehledně prohlédnout na hlavní stránce mobil od ČEZ.

V rámci nových nabídek zákazníci získají za stejnou cenu buď dvojnásobek dat nebo data rovnou neomezená, podle toho, který produkt si vyberou. Nejlevnější tarif s volným voláním a SMS za 349 Kč nabízí 1,5 GB dat. Ten působí opravdu atraktivně. Nejdražší tarif za 599 Kč měsíčně obsahuje nejen neomezený objem dat, ale je omezena pouze rychlost na 5 Mb/s. Všechny tarify kromě toho podporují i 5G.

  • Nekonečné volání a SMS s 1,5 GB dat – 349 Kč
  • Nekonečné volání a SMS s 3 GB dat – 399 Kč
  • Nekonečné volání a SMS s 8 GB dat – 499 Kč
  • Nekonečné volání, SMS a data s rychlostí 5 Mb/s – 599 Kč

Klienti kladně hodnotí možnost kombinace vlastních tarifů, díky kterým mohou ušetřit. Rovněž si pochvalují přehlednost tarifů a možnost kdykoliv ukončit smlouvu nebo si na další zúčtovací období upravit tarif. Zákaznickou podporu a ochotu operátorů na infolince také hodnotí pozitivně. Výhodou je také synergie s dalšími službami od ČEZ.

Nejčastější stížností zákazníků na službu Mobil od ČEZ jsou příliš vysoké ceny tarifů, které navíc často stoupají.

Mohl by vás zajímat také článek o tom, jak zjistit, kdo mi volal nebo o sledování cizího mobilního telefonu.

Co říkáte na tento článek?

Pobavilo
0
Užitečné
0
Super
1
Nic moc
0
Trapas
1
Patrik
Zajímají mě všechna zákoutí digitálního marketingu, investice i osobní rozvoj. Spolupracuji v rámci konzultací na vybraných větších online projektech a také mám několik vlastních jako zijuspesne.cz nebo zakeri.cz.

Chci k tomu něco říci

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *