Webové stránky levně mohou firmu draze poškozovat. Tento argument je častý a má jistě svojí platnost. Ve světě webových stránek se však často setkáváme také s drahými weby, které poškozují firmu stejně jako odfláklá a levná webová prezentace.

Majitel firmy se musí vždy dvakrát rozmyslet, jakou pro něj web má prioritu. Roky, kdy mnoho podnikatelů podceňovali internet, jsou nenávratně pryč. Internet a webové prezentace ukázaly svoji neuvěřiltelnou sílu.

Levné webové stránky pro boháče

Webové stránky jsou firemní vizitkou na internetu a často jsou tím prvním místem, kde se zákazník může setkat s firmou a nacítit její kulturu. Kvalitní a bezchybné webové stránky oddělují úspěšné od neúspěšných.

„Chci levné webové stránky.“

Chci levné webové stránky a kvalita, proces tvorby jsou až na druhém místě. Cena webu je pro mnoho klientů tím zásadním měřítkem služby. Kvalita až na druhém místě. Někdy tak například 20 % rozdíl v ceně rozhoduje prioritně pro levné řešení.

Co je levný web a co drahá webová prezentace?

Drahé webové strnánky jsou vždy ty, které prodělávají a letné naopak ty výdělečné. Nejde zásadna vrazit hlanici mezi to, co je levné a drahé. Prvně by si každý potencionální klient měl položit tyto otázky:

  • Proč webové stránky chci
  • Co je cílem webových stránek
  • Případně jak budou stránky výdělečné

Některé weby jsou pouze internetovými vizitkami k domluvení služby. Jiné plně automatizované eshopy po nastavení již nepotřebují při běžné činnosti ke konverzi zásah člověka.

Cena je důležitá, kvalita více

Levné webové stránky mohou být dobré, ale je to hledání jehly v kupce sena. Nejlepší je nechat si vystavit několik nabídek a podle profesionality nabídek vybírat. Podle čeho se ještě rozhodovat a čemu dávat prioritu možná více než ceně?

  • webovým stránkám firmy
  • profesionalitě nabídky
  • provázání s marketingem
  • komplexnost služby
  • práce s klientem

Marketing a obslužnost

Dva extrémně důležité parametry. Jak lze dělat on page marketing webu. Jak jednoduše měnit detaily webu? Pokud budete mít řešení na klíč, tak vše bude řešit programátor a to bude stát nemalé finanční prostředky a také vás bude zdržovat zadávání. Kvalitní zpětné odkazy si můžete zařídit bez zadání, avšak co drobné grafické úpravy?

Ovšem i tato varianta má své výhody.

Chceš mít opici, tak musíš mít na banány.